Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.02.2008 11:23 - Нова къща
Автор: malkotokuche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 745 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.02.2008 14:29


imageЩе си имаме наша къща. На мен и голямото куче. Ще си каним постоянно приятели! В нея ще има много цветя, ще бъде уютна и сладка. Ще бъде нашата бърлога, където ще се забавляваме. Ще си налепим плакати в "нашата стая", ще си подредим джунджурийки от шоколадови яйца по секциите, ще си взема жирафа, който той ми подари като ходихме миналата пролет в зоологическата градина, ще си взема и елена РудолфО, който ми подари на Нова година, ще си взема и влакчо, който ми се падна от едно шоколадово яйце, което пак той ми подари и с който пътувам в приказни светове. Щи си взема и картичката с Малкия принц, която Вики ми подари за един рожден ден. И две свещи с аромат на канела и ванилия. И поставката за индийски пръчици. Ще си взема любимите книги. И една глинена чиния, която се окачва на стената. 
Ще му готвя спагети. 
Ще го цунквам за лека нощ.
И за добро утро.
Ще се скитаме в някой слънчев майски ден, от сутринта до вечерта. Ще ходим на кино (големи порции кола и пуканки), ще пием бира в парка, ще разглеждаме книжарници, ще храним гълъби с фъстъци и накрая ще се приберем каталясали в нашата кучешка бърлога и ще си легнем каталясали пред телевизора с ролца от раци и маслини. 
Ще си майсторим разни неща за новата къща. 
Нямам търпение!


Тагове:   къща,   нова,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: malkotokuche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 145313
Постинги: 38
Коментари: 270
Гласове: 1429
Архив