Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
26.07.2008 12:09 - Чудесата на подредения ми живот
Автор: malkotokuche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1832 Коментари: 2 Гласове:
0



Егати скуката! - си казвах много често през последните месеци. Егати държавата! - си казвам през последните няколко години. Егати прозаичното ежедневие! Къде са чудесата? Къде са епично-героичните подвизи? Къде е пускането от парапета, от който висиш? И скокът от високо? А кому е нужно всичко това - се питам сега? Когато всеки срив на подредения ми живот е толкова болезнен. Искам си подредения живот! Не искам скокове от парапети, епични битки и героизъм. Искам си подредения живот с неговата скука, застой и държавна простотия, в чиито условия живея. И ужасно ме е страх да не загубя цялата тази подреденост. Събуждам се. Отварям очи. Той е до мен. Протягам се. Пускам телевизора. Ставам да правя кафе, мия се. Връщам се в леглото до него. Разсънвам го. Той бърбори на своя странен сънен език. Гледаме сутрешните блокове. Коментираме, смеем се, спорим. "Веднага ставай да се обличаш" - казва ми той. Няма, има още време - мотам се аз до последния момент. Отиваме на работа. Това-онова - денят отминава. Тръгваме си, виждаме се с приятели за по бира, или се прибираме вкъщи. Винаги пеша (е, когато сме гроги с такси), винаги по един маршрут. Минаваме през двата зоомагизина пътьом и винаги се спираме пред аквариумите с кучета. Коментираме. Мопсовете са малки сладки идиоти - отбелязвам аз. Нали? - да - казва той. Искаме да си вземем куче! Ще го направим скоро... Минаваме през пазара. Това прекрасно циганско място! Напазаруваме и той мърмори, че отново е натоварен като муле! Толкова е сладък! Ето ни отново у дома. Разтоварваме покупките. Той ляга пред телевизора, а аз приготвям вечерята. Отбелязвам, че пак е разхвърлям. Той не помръдва: "Стига си ме тормозила". И аз спирам след известно мъмрене. Ясно е, че пак ще свърша всичко. Вечерята е готова. Той слага масата. Винаги го прави - това е едното от двете му задължения. Вечеряме. Той вдига масата - второто от общо двете му задължения. Сам си ги е избрал. Лягаме пред телевизора. Коментираме, смеем се, спорим. И заспиваме. Обичам този живот. Не искам за нищо на света да го загубя. Сега, когато загубих близък човек, този живот ми е по-скъп отвсякога. Чудесата на ежедневието са най-големите чудеса!



Гласувай:
0



1. krotalka - На някого може да му се стори скучен
26.07.2008 12:15
такъв живот, но той си има и своите предимства.
Понякога рутината и повторението си имат своите предимства! Изненадите не винаги са приятни...

Радвам се, че отново се появи! Дълго време те нямаше?!
цитирай
2. julllinkata - :)
26.07.2008 15:18
Life is much too important a thing ever to talk seriously about it;P Поздрави:)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkotokuche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 145284
Постинги: 38
Коментари: 270
Гласове: 1429
Архив