Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
06.05.2008 12:57 - Ремонт без капка хоризонт
Автор: malkotokuche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3609 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сега вече знам, че черешката на битовизма е РЕМОНТЪТ. Това отвратително нещо, което като завладее къщата ти и ти разказва играта от мизерия, кански мъки и зверско охарчване водещо след себе си екзистенциалния въпрос: „Как ще изкарам месеца?”.

Ремонт, mother fucker! Това природно бедствие, сравнимо по размери с цунами, пустинна буря, ураган и полярен студ, ме сполетя тези дни.

По-мръсна, уморена и размазана не съм се чувствала никога. За първи път видях, по дяволите, колко трудно стават нещата, когато имаш малко пари.

За щастие, всичко мина. Видях и че няма начин без приятели. Които в такива моменти са изненадващо малко на разположение.

Обичам го този дом. Няма начин да не го обичам, имам чувството, че съм редила панелите със собствените си ръце, толкова ми се еба майката докато заприлича на нещо.

Сега, когато нещата се позакрепиха и ми остана време да се замисля върху всичко това, знам, че човекът, който обичам, ми е по-скъп и близък отвсякога и битовизмът на ремонта не ни скара нито веднъж.

Дори когато купих една камара „ненужни” според него неща. Дори когато мъкнахме до седмия етаж по стълбите матрака за леглото, а аз изоставах от темпото. И когато сменяхме батерията на душа при течаща вода, понеже едни тъпаци не искаха да спрат водата за половин час.

На третия ден от ремонта се бях отчаяла и направо ми се ревеше. Не виждах никакъв хоризонт.

Сега вече го виждам и благодаря на всички, които ми помогнаха. Чакам ви в петък на пържоли.



Тагове:   хоризонт,   КАПКА,


Гласувай:
0



1. krotalka - Здравей!
06.05.2008 13:07
Чудех се къде изчезна, пък ти си правила ремонт.


Поздрав и весел празник!
цитирай
2. gothic - Загуби се :))) Слава богу, че рем...
06.05.2008 15:18
Загуби се :))) Слава богу, че ремонта е свършил!!!
цитирай
3. miralyub - Привет! Честито за ремонта. Но н...
06.05.2008 17:04
Привет! Честито за ремонта. Но недей да каниш на пържоли, че след голям купон може и до нов ремонт да стигнеш. Аз след един такъв сменях столовете, щото имаше извънгабаритни гости:)))))))))
цитирай
4. анонимен - К
06.05.2008 18:46
Мда, ремонтът си е тежко изпитание на волята и силите. В последните 4 години два пъти правих основен ремонт на апартамента си и двата пъти не можах да се зарадвам истински когато приключи. Толкова бях изтощена и изнервена от преживяванията покрай майсторите, да не говорим за времето, което можех да похарча за далеч по-смислени неща, че накрая ми идеше да хвана един чук и да срутя всичко около себе си. Временно умопомрачение, така да се каже :) После ми мина и лека-полека взех да се радвам на новата си стара къща.
И досега си спомням с усмивка какво ми каза един от майсторите като видя изпънатото ми от нерви лице: "По-добре майстор да ти дойде в къщата, отколкото поп!" Черен хумор, но свърши работа.
Хайде, поздрави от мен за успешния край на ремонтното упражнение и весело черпене на компанията! :)
цитирай
5. blagorodnik - Ехееее
06.05.2008 18:57
и аз днес боядисах кухничката с латекс. То без ремонт не може ;)
цитирай
6. thedarkangel1977 - къде да видим резултата от ремон...
06.05.2008 21:42
къде да видим резултата от ремонта?
а ако добавиш към пържолите и ракия, цена няма да имаш :)
цитирай
7. forestlove - охоо, това било значи. ами поздрави ...
07.05.2008 16:46
охоо, това било значи. ами поздрави и да ви е хубаво там! само хубави неща да изживеете.
цитирай
8. anlov - Това му е гадното на ремонта,
17.05.2008 11:45
че трудно започва, а започне ли веднъж, не знае кога да свърши.

Е, ти си се оттървала вече.

Честито!
цитирай
9. trendafa - d
04.07.2008 16:10
ремонта е хубаво нещо, ама само да седиш и да гледаш отстрани. В дома поне е лесно, баща ми може всичко ;о) липсата на кинти винаги е голям шит, иначе доставчиците на мебели биха ти качили матрака срещу заплащане, поне брат ми в мебелната къща правят така ;о) Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkotokuche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 144628
Постинги: 38
Коментари: 270
Гласове: 1429
Архив