Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.04.2008 23:18 - Дишам!
Автор: malkotokuche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2256 Коментари: 4 Гласове:
0



Вървя по софийските улици и вдишвам дълбоко въздух. Той разбира се, не е особено чист, но дробовете ми сякаш с магическа пръчка са се сдобили с филтър, който отсява всичката мръсотия. И аз дишам. Дълбоко. За първи път от толкова време насам. Сякаш години съм била на изкуствено дишане и сега са ми свалили тръбичките и помпичките. И аз дишам.

Не се стряскам когато звъни телефонът. Не ставам със свито сърце в очакване на поредната простотия. В неделя вечер преди началото на работната седмица не усещам тежест в сърцето.  Дишам когато пия бира с приятели в парка.  Дишам!

Дишам сякаш за първи път откривам магията на живота. Животът, който започва с поемане на глътка въздух.  Първата глътка въздух, без която животът не започва.

А как тогава съм живяла без да дишам? И аз не зная как. Странно свойство на човешките индивиди да се приспособяват...

Да откриеш дишането отново е като откритията, които правиш за първи път като дете – че луната мени формата си, че понякога когато спиш и се събудиш не винаги е утре, че снегът рисува фигурки по стъклата, че възрастните лъжат и т.н.

Дишам и си мисля, че дори задръстени от секретите, слезли от носа ми надолу вследствие на настинката, белите ми дробове са много по отпушени отпреди.

Дори в градския транспорт има много повече въздух отпреди. Да, това до известна време се дължи на факта, че вече се разминавам с отвратителния час пик, излизайки за работа. Но в по-голяма степен се дължи на това, че дишам!

Дишайки преоткривам толкова много неща около себе си. И се радвам като малко дете...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Поздравчета! Оздравя най-после. ...
08.04.2008 23:29
Поздравчета! Оздравя най-после. Дишай и се радвай на живота.
цитирай
2. nick22 - И
08.04.2008 23:53
ти не спирай!
Да Дишаш ! ! !
Алоха :-)
цитирай
3. gothic - Дишай!!! Да последен дъх-както ...
09.04.2008 01:31
Дишай!!! Да последен дъх-както пееха едно време Тангра...
цитирай
4. primavera - МММ
12.04.2008 18:55
Приказчицата ти е хубава...замислих се ! Толкова зле ли е станало в София? Две години не съм си я виждала, а си я обичкам ! Не ме плаши, смятам да си дойда през лятото за цял месец! Хайде напиши му един хубав край на това бисерче...А!!!???
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkotokuche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 145271
Постинги: 38
Коментари: 270
Гласове: 1429
Архив