Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.03.2008 09:27 - На прощаване
Автор: malkotokuche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4887 Коментари: 16 Гласове:
0



Скъпи колеги,

Вчера беше последният ми работен ден с вас. Повече от три години минаха, откакто стъпих тук за първи път. Повечето от вас тогава ги нямаше. Дойдох със сълзи на очи. Отивам си с радост. Дойдох със сълзи, защото обожавах предишната си работа. Отивам си с радост, защото това повече не се търпи. Стана ми тъжно в последните часове, все пак това са три години от живота ми. Но само до момента, в който се случи поредният скандал и крещяха на един от вас. Имала съм златни мигове тук, но те са свързани с конкретни хора, а повечето от тях си  тръгнаха вече. Както си тръгвам и аз. Интригите и незачитането на личното достойнство ги прогониха. И аз заради това си отивам. Но не можех да не се разстроя, когато се прегръщах с вас за довиждане.

С никой от вас не се разделям с лошо чувство. А някои от вас ще ми липсват, въпреки, че ще се виждаме когато си поискаме. Запазвам лошо чувство обаче към това да клеветиш колегите си, да  слухтиш за личния им живот и да ходиш да докладваш. Да прикриваш своите грешни решения, като ги лепваш на някой друг. Не многото работа кара хората да си тръгнат, а именно това отношение. Всички ние можехме да направим така, че нещата да стоят по-иначе. Обаче си траехме. А когато някои се опитвахме да се опълчим, бяхме причислявани към малцинството на бунтарите, които настройват останалите срещу системата. Ако бяхме единни, това нямаше да се случи. Обаче не го направихме. За това разбира се, нося вина и аз. Но всичко вече е без значение. Чакат ме по-хубави времена. Надявам се и с вас всичко да е наред.

Вчера, малко преди да си тръгна, седях и гледах как всеки върши обичайните неща. И мислех, как за последен път наблюдавам цялата тази атмосфера. Която толкова ме е изнервяла стотици пъти, но съм ужасно свързана с нея. И ми стана тъжно. Но нито за миг не се прокрадна у мен съмнение, че изборът ми не е правилен.

На вас желая успех и лично щастие. Защото личният живот е по-важен – хората, които обичаме, нашите хобите и интереси.

Не съм капризна. Много дълго обмислях това решение, но дойде моментът в който осъзнах, че друг път няма освен напускането. Не защото не ме ценят. Не страдам от грандомания. Обидно ми е да гледам как унижават хората. Обидно ми е било, когато всеки един от вас е бил поставен в абсурдната ситуация да се обяснява за най-голямата дреболия. За себе си дори мога да кажа, че съм била по-привилигирована, защото никога не ми се случиха неща, които са се случвали с много от вас. Но имам крещяща нужда от въздух и лично пространство. Много пъти отлагах това решение като си казвах, че рано или късно всичко ще се оправи. Че вече съм свикнала и нищо не може да ме изненада. Но и моят ред дойде...
Чао...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - хмммм, нещо не вдявам-от блога ли ...
21.03.2008 10:10
хмммм, нещо не вдявам-от блога ли тръгваш ,или от работа....
цитирай
2. malkotokuche - от работа
21.03.2008 10:15
от работа
цитирай
3. miralyub - Поздравления за смелото решение. ...
21.03.2008 10:21
Поздравления за смелото решение. Добре дошла в отбора на непримиримите...:))))
цитирай
4. cefulesteven - Не веднъж ми се е случвало. Учудваше ...
21.03.2008 10:28
Не веднъж ми се е случвало. Учудваше ме преди факта, че дори в работа която няма развитие, не е добре платена, искат се само яки мишници и нищо повече, в която не можеш да очакваш друго освен поредната заплата, дори на такова място, има интриги. Уверих се, че са навсякъде. Дай, Боже, да си намериш среда в която не е така. И за себе си се моля, същото.
цитирай
5. forestlove - сърдечно ти пожелавам най-доброто ...
21.03.2008 10:40
сърдечно ти пожелавам най-доброто да предстои. поздрави!!
цитирай
6. gahan11 - Поздравявам те за смелото ти реш...
21.03.2008 11:07
Поздравявам те за смелото ти решение!За съжаление, това с което си се сблъскала го има навсякъде.Дано си намериш мястото и да дишаш спокойно!Успех!
цитирай
7. zari - Ще намерите нова среда, нови колеги и
21.03.2008 12:09
нови предизвикателства! Наслука!
цитирай
8. krotalka - Поздравления,
21.03.2008 14:27
желая ти успех и много късмет. Успех!
цитирай
9. benra - Винаги
21.03.2008 14:56
раздялата носи и малко болка, дори когато е желана и чакана.Винаги има нещо, дори мъничко, което губиш.Но съм убедена,че хубавото тепърва ти предстои.Много е важно освен да харесваш работата си, да се чувстваш добре и в работната среда, която ти е осигурена. Все пак на работното си място прекарваме по-голямата част от деня си.Успех!
цитирай
10. mozart - А, доста познато име ми звучи...
21.03.2008 15:41
Да, името ти ми звучи познато. Не си ли тръгваш от Узунов?
цитирай
11. malkotokuche - Благодаря
21.03.2008 20:48
Благодаря на всички за подкрепата. Вярвам, че хубавото наистина ми предстои.
mozart, да от узунов си тръгвам.
цитирай
12. gothic - Късмет, много късмет! И гледай н...
21.03.2008 21:16
Късмет, много късмет! И гледай напред!!!
цитирай
13. darky - успех
21.03.2008 22:09
every new beginning is some beginning end
цитирай
14. letisi - всеки край е едно ново начало...
21.03.2008 23:45
и нова възможност да намериш това което ти е липсвало...пожелавам ти го :)))))
цитирай
15. mozart - Узунов...
22.03.2008 12:58
Да, даааа... За Узунов не съм чувал много хубави неща като за работодател
цитирай
16. illym - Поздравления за смелостта!
23.03.2008 11:31
През декември миналата година и на мен ми се наложи да направя същата крачка, само се надявам мястото на което ще отидеш да е по - добро от предишното...тъй като май на всякъде е все същата помия за жалост...Пожелавам ти да не се разочароваш и да имаш само позитивни емоции!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkotokuche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 145263
Постинги: 38
Коментари: 270
Гласове: 1429
Архив