Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
14.03.2008 15:22 - Майка ви проста
Автор: malkotokuche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8112 Коментари: 32 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Един шофьор на автобус рано тази сутрин се обърна към мен с думите: „Майка ви проста”. Какво предизвика тази негова реплика? Ами просто исках да сляза от първата врата.

Беше 6,45 часа сутринта. Отивах на работа. Качих се от втората врата на автобуса, но тъй като седнах на седалките, непосредствено зад шофьора, логично при слизането застанах на първата врата. Първоначално шофьорът не отвори вратата. Аз обаче продължих да стоя. Той най-накрая я отвори, след което последва репликата „Майка ви проста”. Тогава осъзнах, че говори в множествено число, защото преди това на Плиска друго момиче също застана на първата врата и слезе от нея.

Аз много добре знам защо шофьорите не обичат да отварят първата врата, въпреки, че са длъжни да ги отварят всичките – или защото им влиза студено, или защото е развалена. В случая вратата не беше развалена. И друг път водачи на автобус са ме приканвали учтиво и не толкова учтиво да сляза от друга врата и аз винаги съм се съобразявала безмълвно с тях. Защото – какво пък толкова значение има от коя врата слизам. Но досега не ми се беше случвало да ме псуват. И защо на майка? И защо именно „Майка ви проста”.

Честно да ви кажа в този момент ми стана гадно, понеже майка ми работи в болница и взема три пъти по-малко пари от шофьора на автобуса. Чак ми се дорева.

Ама нищо. Слязох си и нищо не му казах, понеже бързах за работа. Не мисля и да се оплаквам от него, понеже шофьорите по софийските улици всеки ден се псуват на майка и това вече се счита за нещо съвсем естествено. Ама не е хубаво!



Тагове:   майка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - И на мен ми се случва, при подобно ...
14.03.2008 15:30
И на мен ми се случва, при подобно грубо поведение, при това неочаквано, да почувствам как кръвта ми се отегля от всякъде.

Няма бягане от подобни хора. Навсякъде се.

цитирай
2. varg1 - и да ме гледат и да не
14.03.2008 15:33
да са станали касапи да отварят други работи
цитирай
3. miralyub - Аз не бих му мълчала. . ., за да не го ...
14.03.2008 15:50
Аз не бих му мълчала..., за да не го направи пак.
Веднъж вдигнах адски скандал на един таксиджия, който в най-големия сняг спря в една пряспа и виждайки, че ми е трудно да стигна дотам, не си мръдна колата 10-ина метра назад. Минах с номера, че не плащам, за да правя пъртини в снега. Стана му кофти. За да му е още по-кофти, в края на пътуването йезуитски казах "Приятен ден". А той: "Мерси, дано, че както ми тръгна с Вас...."- личеше си ,че се е покаял....
цитирай
4. malkotokuche - miralyub
14.03.2008 15:54
Правилно, и аз се разправях с един таксиджия дето му казах да не завива, за да не се забием в задръстване, но той зави. Ама този път нямах време, а и беше ужасно рано, за да ми тръгне по този начин деня.
цитирай
5. анонимен - аз ако бях на мястото на шофьора
14.03.2008 15:58
и аз щях да псувам.
цитирай
6. malkotokuche - Защо, tlnet?
14.03.2008 16:00
Защо, tlnet?
цитирай
7. анонимен - Щом и това нещо е изтипосано в Избрани
14.03.2008 16:03
май и нечия друга майка е проста ..............
цитирай
8. анонимен - Щом и това нещо е изтипосано в Избрани
14.03.2008 16:03
май и нечия друга майка е проста ..............
цитирай
9. malkotokuche - re: анонимен
14.03.2008 16:05
Щом качваш нещо по два пъти май и нечия друга майка е проста......
цитирай
10. spasunger - ...
14.03.2008 16:08
Напсувай го и ти и ще сте квит ;)
цитирай
11. анонимен - ми щото
14.03.2008 16:10
нещо като ме дразни, псувам.
цитирай
12. анонимен - Ами...
14.03.2008 16:32
ако към мен някой шофьор се обърне с такава реплика бих го нокаутирал моменталически. Не стига че карат като текезесари, ами се държат и като хамали. А ше ги .... в алкохолизираните галоши. На който не му изнася да се връща на село.
цитирай
13. анонимен - Културните хора...
14.03.2008 16:56
Културните хора се качват от първата врата на превозното средство, а слизат от задните. Поне така е в нормалните държави. И простащината на шофьора, по никакъв начин не оправдава вашата простащина.

Бале
цитирай
14. malkotokuche - re: анонимен 13
14.03.2008 17:04
Само че тук слизаш и се качваш от която врата ти е по-близо или от която врата има място. И винаги е било така. В смисъл, че няма създаден ред, че се качваш от първа и втора и слизаш от последна и предпоследна. Ако имаше създаден такъв ред, аз щях да съм информирана и да го спазвам.
цитирай
15. krotalka - До анонимен 13
14.03.2008 17:24
В нормалните страни това се прави, защото при качване показваш на шофьора билета или картата си, така се спвсетяват пари за контрольори.
Жалко че денят ти е започнал зле.
цитирай
16. apollon - ужасно е когато светът е циничен и ...
14.03.2008 18:03
ужасно е когато светът е циничен и така те посреща рано от сутринта
цитирай
17. krissstina - и моят ден започна по такъв гнусен ...
14.03.2008 18:49
и моят ден започна по такъв гнусен начин,добре те разбирам и те съветвам в такива случаи да се усмихнеш с най-изкуствената си усмивка и да повървиш така,докато нервите ти издържат,помага поне малко:)нещата според мен няма да се оправят с размяна на псувни,няма да променим възпитанието на такива хора,можем да се пробваме да работим само върху себе си:):):)
Поздрави
цитирай
18. анонимен - В нормальных странах
14.03.2008 19:03
в нормальных странах заходят и выходят с передней и задней двери а выходят с центральной... эиву в нормальной стране ... Извините что по русски но если буду писать по български то будете смеяться и попадайте со стульев :)
цитирай
19. анонимен - Вот я и попал со стуля.
14.03.2008 19:17
Бале
цитирай
20. thomas - Да вляза и да раздам малко справедливост :-)
14.03.2008 19:25
@malkotokuche
Права си да си бясна, че се е държал грубо. Той пък е прав за това, че си му показала, че не разбираш, че и той е човек, нищо че е дошъл от провинцията, и също има право да иска да не му е студено, тъй като седи там цял ден. Взаимното разбиране е най-доброто решение.

@радетелите-за-нормални-страни
То в нормалните страни и автобусите приличат на автобуси. А и задълженията на шофьорите там включват продажба и проверка на билетите, или поне в часовите зони, в които няма контрольори. Впрочем скоро бях в Италия, където бих казал, че шофьорите управляваха автобува все едно карат картофи, а един път дори не ми отвориха една врата, въпреки че тя си работеше на други спирки, а аз бях с 2 куфара и трябваше с тях да изтичам до съседната.

и пак @malkotokuche
Усмихни се! Помисли си, че "майка ти проста" е само израз, който обаче няма нищо общо с майка ти. Със сигурност когато го е казал, човекът изобщо не си е мислел за нея, а само за теб. ;-)
цитирай
21. noir - ~ N ~
14.03.2008 20:01
Какво правят хората, като нямат време да мастурбират достатъчно :D
цитирай
22. анонимен - нормално е за БГ
14.03.2008 21:03
звучи като поздрав !
цитирай
23. анонимен - ...
14.03.2008 22:00
Aко се вярва на профила, че си на 26, то драйвера е класически гей за мен. От 4-ри години не живея в България и този постинг доказва, че в българско са останали да живеят мазохисти. Подобно отношение при мен изгаряше работата му с едно обаждане по мобилния. Типично по български си замълчала и си си го сложила на нервите, а още по-типично е, че ни един плашипутарник в автобуса не е се е застъпил за теб като жена.
Учете турски, че по-зле ще става...
цитирай
24. koftidaskal - Хм-Сетих се нещо, което ми разказва ...
14.03.2008 23:56
Хм-Сетих се нещо ,което ми разказва моята съквартирантка ,когато бяхме студентки в Търново.Тя беше трети курс медицинска сестра.Имаше един арогантен шофьор на автобус -наричахме го "Лилавко",защото автобуса беше Лилав.Та въпросният шофьор всеки ден рано -рано псува доста цветисто повечето пътници.Мързяло го да отваря предната врата до него и най-често използваният израз от него за някой който чакал да слезе на предната врата бил "Майка Ви проста".Един януарски ден обаче отворил все пак вратата на една "проста" баба и не е преценил времето и бързо затваря...,че като защипва част от дрехата на бабата и започва да я влачи по пътя.По това време се е изтеглял от спирката и е гледал в другото огледало...Пътниците се развикали ,той се ошашавел и все пак спрял ,но ...бабата попада в спешното със счупен крак .Шофьора трепери като лист и все повтаря-"не я видях","не я видях".Моята съквартирантка е дежурна на смяна и ...не щеш ли чува друг глас зад нея да изговаря "Майка ти проста -де гледаш бе идиот такъв".Това е бил синът на възръстната госпожа..., а шофьора на лилавият автобус му иде да се скрие в дън земя,но не спира да приказва-"ами проста е,ако беше по-умна аз нямаше да съм шофьор".Е така е олекнало на моята съквъртирантка ,че си нямате на представа.Не знаеш откъде ще ти дойде.Знам ,че имаше някакви разправии с роднините и след този инцидент като се качиш в "ЛИЛАВКО" и посегнеш да излизаш през предната врата вече не се чуваха тези думи ,но докога...
цитирай
25. noetic - Milichkoto
15.03.2008 00:54
:) Milichkoto!
Tova e otnoshenieto na vsichki kato cialo v stranata ni!
цитирай
26. анонимен - прав е анонимен
15.03.2008 11:03
Проблем е, че така е псувал този шофьор. Но е по-голям проблем, че малкото куче не е отделила 1 минута да се поразправи с него. Просто си е тръгнала и тоя смотаняк ще продължи да си псува. Нека му обясни колко й е непритно да я псуват служители на градския транспорт. Нека след това подаде оплакване в Градски транспорт. Нека и други такива потърпевши "напсувани" така се оплакват. Нека се разчуе между служителите на Градски транспорт, че компанията санкционира подобни "изцепки" на подчинените си. Нека видим отношението след това на шофьори, контрольори и др. към пътниците.
P.S. Казвам това с ясното съзнание, че от Градски транспорт трябва НАИСТИНА да реагират на жалбите на пътниците.
цитирай
27. forestlove - ох, това е гадно начало на деня, н...
15.03.2008 12:15
ох, това е гадно начало на деня, наистина. шофьорът пък що е толкова натопорчен толкова рано?!
обаче дискусията после развеселява.

малкотокуче, това верно е поздрав :-))) някои хора просто така си говорят - толкова думи са научили, какво да се прави.

поздрави:-))
цитирай
28. arga - Ха-хааа,
15.03.2008 15:08
а на мен контрольорка ми "благодари" за дребните монети за билетче,на което й отговорих "пак заповядай"........ ;)
цитирай
29. duhovnost - Нека не взимаме пример от безкултурните.
15.03.2008 19:45
Нека не взимаме пример от безкултурните и невъзпитаните и нека не псуваме. И аз съм против псуването. Дори работя с хора които псуват, но на много от тях това е станало навик и им е трудно да се освободят от него. Когато човек се поддаде на гнева търси някакви обидни думи, които да каже, само че грозните обидни думи омърсяват и този, който ги произнася. Хората не си дават сметка колко мощно нещо е речта и каква карма си създават чрез нея. После когато попаднат на някакви трудности поради предишното си псуване пак псуват и така си остават приковани за "ада, който е на земята". Те са си виновни, защото хем искат да са щастливи хем сами си посяват причините за бъдещото си нещастие. Аз смятам, че колкото по-често псува един човек, колкото повече отрова има в себе си, толкова е по-безчовечен. Добрата новина е, че човек може да се развие в духовно отношение стига да го поиска и стига да му бъде показан някакъв пример. Иначе ще си остане животно. Все пак трябва да е във възрастта в която може да научи нещо - иначе е неспасяемо.
цитирай
30. sickbrain - Аз лично бих му се усмихнал...
15.03.2008 19:49
След което бих му казал че майка ми не е проста понеже ме е възпитала да уважавам думата на човека срещо мен независимо кой е той.Но само когато той говори и се държи приемливо.Бих поискал с инат да ми отвори вратата пред която съм застанал,пък ако му е зор вече може да предприеме действия,в случая неблагоприятни за него...
цитирай
31. анонимен - ей няма по тъпо нещо от тъпата детска ...
17.03.2008 11:20
ей няма по тъпо нещо от тъпата детска физиономия на томас :)
цитирай
32. noetic - Голяма бъркотия!!!
18.03.2008 22:33
За съжаление дребните, всекидневни проблеми с които непрекъснато се сблъскваме и тровят живота ни, опъват нервите ни и скъсяват дните ни до края на живота ни са плод на големите нерешени проблеми от "големите хора" в кавички!!! Това трябва да ни е ясно!!! Този престъпник, който кара рейс псува защото: 1. Е необразован 2. простак 3 . не ми се пише....
Кой е виновен, че има деца просещи по улиците, които не ходят на училище, деца които седят след 22:00 по улиците, пият и пушат, такива които скитат през времето когато трябва да са на училище!!?!? Този шофьор е бил дете нали се сещате!?!? Кой е виновен!!! Нямаме стандарти, нямаме ред, закони и дисциплина, но за сметка на това имаме изкривено съзнание и болни мозъци!!!
Виновни са управляващите!!! Не случайно се казват управляващи!!! Те са тези които трябва да дават пример и да създават и контролират законите, правилата и да въвеждат стандарти за всичко!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkotokuche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 144629
Постинги: 38
Коментари: 270
Гласове: 1429
Архив