Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.03.2008 10:06 - Кавалерия
Автор: malkotokuche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2690 Коментари: 11 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Къде сте, бе? Кавалерите! От вчера сновете с китки по улиците. А днес вече ще превземете цветарските будки, обаче къде сте през останалото време? Къде сте, когато се бутате в градския транспорт, за да седнете първи. Къде сте, когато на опашката зад вас има дами? Къде сте, когато видите разплакано момиче на улицата? Или бременна жена в трамвая? Къде сте, когато псувате жената шофьор?

Днешната мъжка кавалерия е лишена от всякакво кавалерство. Не говоря за всички, а по принцип. Къде са мъжете, които се дуелират, когато една дама бъде обидена? Къде сте, когато хайка контрольори блъска беззащитно момиче в автобуса и го обижда? Спите! Траете си! Така ли постъпват истинските мъже? Тук не говоря за това как се държите с гаджетата и жените си. А как се държите с момичетата изобщо.

Събудете се, бе, ей! Толкова сте свикнали да ви носим на ръце, че сте станали по-разглезени от момичета. Не всички сме феминистки и еманципарки. Някои имаме нужда от ежедневни кавалерски жестове.

Но все пак, не всички сте такива. Понякога ми се случват такива жестове, които направо ми връщат вярата в рицарското мъжко начало.

Веднъж например се возех в претъпкания рейс и бях ужасно изморена. Разбира се, возеха се и солидно количество бабички. А едно момче стана, хвана ме за ръката и ме покани да седна. Бях ужасно трогната, а бабичките умряха от яд. Друг път, тръгнах да правя място на възрастен мъж в автобуса, защото ми се видя симпатичен, а той ми каза: „Ама моля ви се, вие сте дама!”. Почти щях да се разплача.

Онзи ден пък бях в едно ведомствено кафе на една гигантска опашка и мина един познат. Пред мен имаше петима мъже. А той каза: „Айде сега като мъже да направите място на дамата”. И един наистина ме пусна пред него. Така, че не са се изчерпали съвсем кавалерите на този свят. Ама са на изчезване.

Истината е, че целия този проблем идва от възпитанието, което майките дават на своите момчета. В много случаи изобщо не може да се говори за възпитание, тъй като са отгледали някакви пълни лигльовци без грам обноски, които после претендират, че са мъже и шестват по родните улици. Обаче те не са мъже. И никога няма да станат! Те самите после са неспособни да отгледат истински мъже. Мъжът трябва да има чувство за чест. Мъжът може и да си позволи слабост, това не е женско. Но мъжът не може да се крие, цъкайки по телефона си, когато вижда несправедливости по улицата спрямо жена. Мъжът трябва да има кураж, без да е побойник. Днес мъжете се бият за наркотици и затова, че не ги пускат в заведението, а не заради накърнената женска чест.

Къде сте, бе? Кавалерите!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lolla - Блях
08.03.2008 11:17
Ако знаеш колко време го обяснявах това на великите "кавалери" от класа ми..през цялото време всички ем гледаха тъпо. Накрая с малоумно изражение констатираха "ние сме мъже, а ти си луда" и се изпариха. Има ли смисъл въобще да им обяснявам. В интерес на истината обаче наистина ги има такива, които не само отсъпват място, ами дори не ти позволяват сама да си запалиш цигара или да си отвориш вратата. В такива случай се чувствам толкова жена, че няма на къде..
цитирай
2. malkotokuche - Мисля
09.03.2008 20:49
Да, мисля, че всички крайности твърде много и неправилно обобщават ситуацията.
цитирай
3. bloghead - То и дамите ги няма вече
12.03.2008 21:25
За съжеление и дами и кавалери са записани вече в Червената книга.
Аз истински лейдита съм виждал има няма два пъти в живота си (упорито се крият:)).
Масата мъже са - los machos, бай ти Ганявци и тем подобни.
А преобладаващото булшинство жени са еманципирани кучки или пък неблагодарни user-ки, да не използвам по-тежка дума.

Тъй че, когато видиш кавалер се наслади на мига :).
цитирай
4. meto76 - :)
12.03.2008 22:25
:)
цитирай
5. siikastation - За съжеление и дами и кавалери са записани вече в Червената книга
13.03.2008 13:26
Уважение насила не става. Кавалерите са такива, каквито и дамите. Малко на брой ;)
цитирай
6. benoa - При равноправието
13.03.2008 16:36
всички са еднакви. И на мен ми харесва деленето на дами и джентълмени, но за всичко си има правила. Все пак се старая. И дразня, когато 'дамата' ме 'затапи' със словосъчетания, нехрумвали ми в най-големите кошмари, или видя женствен 'жентълмен' :)
цитирай
7. tera - Виждала съм кавалери, но все от старата школа
13.03.2008 16:41
Веднъж в трамвая гледах как един дядко се запътва да седне на едно празно място. Загледах се, защото беше доста възрастен и едва ходеше и си викам - дали си заслужава човек да добута до тези години. Той забеляза, че го гледам и след малко не щеш ли става и ме кани да седна на мястото. Направо в потрес изпаднах - сигурно е мислел, че го гледам укорително, че сяда като има прави дами !!! Естествено отказах, но този жест ме срази - е, на това му се казва КАВАЛЕР!

А другият, за който се сещам е един готин чичка от нашата охрана. Всяка сутрин отваря вратата на дамите, отначало мислех че е защото са ми заети ръцете с чанта и кафе. Но не! Не прави човекът разлика - с кафе, без кафе. Пожелания за добро утро, чудесен ден, приятна почивка и пр. И за всички дами по равно, не ги дискриминира по хубост или възраст. Евалла! Та не са още измрели съвсем кавалерите. И други съм срещала, но сега точно не се сещам за фрапиращи кавалерски жестове :)))
цитирай
8. gothic - Това е, момичета, под 30-35 няма да ...
15.03.2008 01:44
Това е, момичета, под 30-35 няма да намерите....метросексуален кавалер = дървено желязо. Оксиморон с други думи...:)))
цитирай
9. gothic - Майтапа настрана, това е въпрос на ...
15.03.2008 01:47
Майтапа настрана, това е въпрос на възпитание. И то на възпитание от баща на син. Моят е на 4 год. На 2 и половина знаеше, че момиче не се удря по никакъв повод. И това е само началото....
цитирай
10. superman - А къде са дамите? ;)
16.03.2008 00:08
Бих попитал къде са дамите? Може би тези който се изпреварват на опашките. А случайно не искахте ли да сте еманципирани и да имате равни права с мъжете?
цитирай
11. анонимен - die service backlink services
03.04.2012 19:23
how's life ? malkotokuche.blog.bg blogger found your site via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer most cost effective <a href=http://xrumerservice.org>backlinks service</a> Take care. Jason
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkotokuche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 145301
Постинги: 38
Коментари: 270
Гласове: 1429
Архив